Ahmet Nur Çebi: Demba Ba dönmek istiyor
NTV Spor’da yayınlanan %100 Futbol programına konuşan Beşiktaş As Başkanı Ahmet Nur Çebi, NTV muhabirinin sorularını yanıtladı
NTV Spor’da yayınlanan %100 Futbol programına konuşan Beşiktaş As Başkanı Ahmet Nur Çebi, NTV muhabirinin sorularını yanıtladı.
Alanyaspor deplasmanının ardından %100 Futbol programının sorularını yanıtlayan Beşiktaş As Başkanı Ahmet Nur Çebi, siyah-beyazlı ekibin gündemi hakkında kendisine yöneltilen soruları yanıtladı.
Beşiktaş As Başkanı Ahmet Nur Çebi,
“Beşiktaş’ın Süper Lig’deki durumu ve geriye kalan maçlar hakkında ne düşünüyorsunuz?” sorusuna,
“Daha yolun ortasındayız. İnişler çıkışlar yaşanacak. Mühim olan en son oynanacak maç. İki deplasman geçirdik ve ikisi de önemli maçlardı. Ligde kalite yükselmiş durumda” şeklinde yanıt verdi.
“Demba Ba’nın Beşiktaş’a gelmesi gündemde, bu konu hakkında bir gelişme var mı?” sorusuna ise,
“Demba Ba gittiği ilk günden beri Beşiktaş’a gelmek istiyor ve bunu en baştan beri dile getiriyor. Fakat Demba Ba’nın Beşiktaş’a dönmesi henüz söz konusu değil” yanıtını verdi.