Galatasaray ile Beşiktaş arasında oynanacak derbi mücadelesi öncesi konuşan Abdürrahim Albayrak önemli açıklamalarda bulundu
Galatasaray ile Beşiktaş arasında oynanacak derbi mücadelesi öncesi konuşan Abdürrahim Albayrak önemli açıklamalarda bulundu.
Geçtiğimiz dönemlerde sarı-kırmızılı camiada yöneticilik görevlerinde bulunan Albayrak, Beşiktaş'ı yendikleri takdirde şampiyonluk yarışında çok ciddi bir aday olacaklarını söyledi. Takımda Sneijder ve Selçuk'un yanı sıra Bruma'ya da çok güvendiğini belirten eski yönetici, Tudor'un hırsından da çok memnun olduğunu aktardı. ''SAKİN OLAN KAZANACAKTIR'' Sözlerine derbinin G.Saray için ne kadar önemli olduğuyla başlayan Albayrak, ''Çok önemli bir derbi. Keşke buraya gelene kadar iki maçta 5 puan kaybetmeseydik. Yine de dünyanın sonu değil. Bence sakin olan kazanacaktır. Beşiktaş beraberliğe oynayabilir ve bu işlerine gelecektir. Bizim bu tuzağa düşmemiz lazım. Biz kazanmalıyız'' dedi. ''TUDOR FAYDALI OLACAKTIR'' Tudor'un hırsı, azmi beni çok mutlu ediyor. Benim karakterime çok benzer. Bence çok faydalı olacaktır. Rize maçını bir kenara bırakalım. Hocamızın Beşiktaş maçında başarılı olmasını hem diliyorum hem de bekliyorum. ''TRİBÜNLERİ DOLDURACAĞIZ'' Tribünleri anlamakta zorluk çekiyorum. Avrupa'da taraftarlara bakınca imreniyorum. Lider oynuyor ya da Avrupa maçlarına çıkıyoruz ama hâlâ büyük boşluklar var. İnşallah bu maçta biz tribünleri dolduracağız. Eğer biz kazanırsak arada kalacak 4 puanın çok kolay kapanabileceğini düşünüyorum. G.Saray bu maçın ardından şampiyonluğun ciddi bir adayı olacak. ''BÜTÜN YILDIZLARIMIZ HAZIR'' Dev derbide en çok güvendiği oyuncuları da dile getiren Albayrak, ''Muslera ve Sneijder çok etkili olacaktır. Hollandalı, ara pasları ve ortalarıyla tehlike yaratabilir. Ayrıca Bruma'nın Beşiktaş'a attığı golü unutamıyorum. Portekizli oyuncudan da iyi bir performans bekliyorum. Dinlendi ve hırslandı bu yüzden ondan iyi bir grafik bekliyorum. Kadromuz kimseden daha kötü değil. İyi bir oyuncu grubuna sahibiz ve onların bir kaza olmadıkça bu mücadeleyi kazanacağına inanıyorum'' değerlendirmesinde bulundu. ''HAKEMLERİMİZE ŞÜKRETMEMİZ LAZIM'' Geçen akşam Valencia-Real Madrid maçını seyrettim ve oradaki hataları görünce hakemlerimize şükrettim. Hakemlerimizin bilerek hata yaptığına inanmıyorum. Birçoğu çok tecrübeli isimler. Adaletli davranacaklarını düşünüyorum. Onlara inancım sonsuz ''RAKİBİMİZİ ÇOK İYİ KARŞILAYACAĞIZ'' Beşiktaş'ı da Avrupa Ligi'nde tur atlamasından dolayı tebrik ediyorum. Allah yollarını açık etsin. İnşallah finale kadar giderler. Siyah-Beyazlılar'ın 2 bin küsür taraftarı gelecek. Biz onların yeni stadına gittiğimizde rakibimiz tarafından çok iyi karşılandık. İnşallah biz de onları iyi karşılayacağız. Skor ne olursa olsun sportmence bir maç bekliyorum.