Arda Güler: ''Ne deseler haklılar''

ABONE OL

Arda Güler, A Milli Takımımızın ABD'yi 3-2 yendiği maçın ardından konuştu.

A Milli Takımımızın önemli isimlerinden Arda Güler, Dünya Kupası'nda ABD ile oynadığımız maçın ardından açıklamalarda bulundu. Arda Güler, kötü bir turnuva geçirdiklerini söylerken, eleştirilere hak verdi.

Türkiye'nin ABD'yi 3-2 yendiği maçın ardından konuşan Arda Güler, "Galiba benim üzgün olduğumu söylemişsiniz. Eleştiriler haklı. Ne deseler haklılar'' dedi.

İyi oynamadıklarını da dile getiren Güler, ''İyi oynamadım. Hiçbirimiz iyi oynamadık. Onlara katılmamız lazım. Ne deseler haklılar, inşallah bundan sonraki maçlarda telafi ederiz'' ifadelerini kullandı.