Avcı: Galatasaray çıkış maçı olacak

ABONE OL

Ligde şampiyonluk hesapları yapan Medipol Başakşehir'de gündem pazartesi günü oynayacakları Galatasaray karşılaşması

Ligde şampiyonluk hesapları yapan Medipol Başakşehir’de gündem pazartesi günü oynayacakları Galatasaray karşılaşması. Teknik direktör Abdullah Avcı, kritik karşılaşmaya iyi hazırlandıklarını belirterek, “Kupada moral kazandık. Zihinsel durumumuz daha iyi. Baktığımızda harika bir sezon geçiyor. İlk 4'deyiz ligde, kupada da son 4'deyiz. Bunu da sonuna kadar devam ettirmek istiyoruz” diye konuştu. EMRE OYNUYOR Tecrübeli teknik adam Adebayor'un sakatlığı hakkında da bilgi vererek, “Şimdilik düz koşu yapacak. Şu anda net bir durum yok. Yüzde 50 duruyor. Pazar günü netleşecek” ifadelerini kullandı. Emre'nin de sakatlığı olduğunu hatırlatan Avcı, “Ama önemli bir durumu yok. Sağlık ekibi tarafından ‘yüzde yüz olur’ dendi" açıklamasını yaptı. “BİR YILDIR ÇOK EMEK VERDİK” Kupa oynanacak Fenerbahçe maçıyla birlikte Nisan ayında ligin domine taşları olan Galatasaray, Fenerbahçe ve Beşiktaş ile karşılaşacaklarını belirten Başakşehir’in hocası, “Bu ay hareketli ve güzel maçların olabileceği, temposu ritmi güzel olabilecek, beraber netice alabileceğimiz maçlar bizim olur diye düşünüyoruz” ifadesini kullandı. Abdullah Avcı, bir yıldır birlikte çok emek verdiklerini de sözlerine ekleyerek, “26 hafta bitti ve bunun 16-17 haftası lider kaldık. Kupada sondayız. Dalgalanmalar olacak ancak hep güçlü olmamız lazım. Umarım Galatasaray maçıyla tekrar çıkışa geçeriz” diyerek sözlerini noktaladı.