Aziz Yıldırım Silivri'de

ABONE OL

Fenerbahçe Başkanı, 'Fenerbahçe'ye Şike Kumpası Davası" için Silivri Ceza ve İnfaz Kurumları Yerleşkesi'ne gitti

Fenerbahçe Başkanı, “Fenerbahçe'ye Şike Kumpası Davası" için Silivri Ceza ve İnfaz Kurumları Yerleşkesi'ne gitti. Duruşma öncesi Aziz Yıldırım’a sataşan sanıklar Ali Fuat Yılmazer ve Mehmet Baransu salondan çıkarıldı.

“Fenerbahçe'ye Şike Kumpası Davası" Silivri’de başladı. İddianameyi 9 Aralık 2016 tarihinde kabul eden İstanbul 23. Ağır Ceza Mahkemesi tarafından görülecek olan davanın ilk duruşmaları 5 gün sürecek. Fenerbahçe Başkanı Aziz Yıldırım, müşteki olarak yer aldığı davayakatılmak için Silivri'ye gitti. FENERBAHÇELİLER AKIN ETTİ Haklarında 35 yıldan 85 yıla kadar hapis cezası istemiyle dava açılan 15'i tutuklu 108 sanık, İstanbul 23. Ağır Ceza Mahkemesince Silivri Ceza ve İnfaz Kurumları Yerleşkesi'nde hakim karşısına çıktı. Duruşmaya Fenerbahçe Kulübü Başkanı Aziz Yıldırım katıldı. Fenerbahçe Asbaşkanları Şekip Mosturoğlu, Önder Fırat, Murat Özaydınlı ve eski yönetici Ünal Uzun da Silivri’de hazır bulundular. MEHMET BARANSU’YA TEPKİ: VATAN HAİNİSİN “Fenerbahçe'ye Şike Kumpası Davası"başlamadan önce Aziz Yıldırım ile davanın sanıklarından Mehmet Baransu arasında tartışma çıkınca Baransu salondan çıkarıldı. Yıldırım kendisine küfür ettiğini iddia ettiği Mehmet Baransu'yu göstererek, "Terbiyesiz. Dön önüne. Küfür ediyor" diye çıkıştı. Baransu'nun karşılık vermesi üzerine,  diğer müştekiler de Baransu'ya "Vatan hainisin" diyerek tepki göterdi. “TAHRİK ETMEYE ÇALIŞIYORLAR” Davanın sanıklarından eski Emniyet Müdür yardımcısı Ali Fuat Yılmazer de sanık bölümünden laf atınca Aziz Yıldırım, "Siz kumpas yaptınız. Her yerde kumpas yaptınız" dedi. Tartışma üzerine Ali Fuat Yılmazer de salondan çıkarıldı. Aziz Yıldırım bu sırada etrafındakileri, "Tahrik etmeye çalışıyorlar. Bunlara prim vermeyin" diyerek sakinleştirmeye çalıştı. Davanın iddianamesi için tıklayınız