Galatasaray deplasmanından galibiyetle ayrılan Beşiktaş'ta yüzler gülüyor
Galatasaray deplasmanından galibiyetle ayrılan Beşiktaş’ta yüzler gülüyor. Siyah-beyazlıların başkanı Fikret Orman, kazandıktan sonra konuşmanın güzel bir duygu olduğunu belirterek, “Fakat önemli olan bu mutluluğun sonunu görebilmek” dedi.
Pazar gecesi oynanan derbi maçı yurt dışında olduğu için tribünden izleyemeyen başkan Fikret Orman, maçın ardından BJK TV'ye açıklamalarda bulundu. BU İNSANLAR EN İYİSİNİ HAKEDİYOR Beşiktaş Başkanı “Bu camia ve bu insanlar her şeyin en iyisini hak ediyor. Bu camia başkanlık ettiğim için kendim ve ailem adına gurur duyuyorum. Hayatımda elde ettiğim en büyük başarı Beşiktaş'ın başkanlığıdır. Bundan başka bir hedefim yok" şeklinde konuştu. AŞK OLMADAN YAPILACAK İŞ DEĞİL Liderliğin keyfini çıkardıklarını sözlerine ekleyen Fikret Orman, "Bir şey yapıyorsak Beşiktaş aşkı için yapıyoruz. Aşk olmadan yapılacak bir iş değil bu. Geldiğimiz durumda yönetim kurulundaki tüm arkadaşlarımın da çok emeği var. Kimseyi kırmadan bir şeyler yapmaya çalışıyoruz" diyerek sözlerini tamamladı.