Blatt: Tarihin en iyi EuroLeague'i

ABONE OL

THY EuroLeague'in son haftasında play-off'a katılma maçında Kızılyıldız'ı 78-62 mağlup eden Darüşşafaka Doğuş'ta galibiyetin ve başarının mimarları başantrenör David Blatt, icraadan sorumlu yönetim ku

THY EuroLeague'in son haftasında play-off'a katılma maçında Kızılyıldız'ı 78-62 mağlup eden Darüşşafaka Doğuş'ta galibiyetin ve başarının mimarları başantrenör David Blatt, icraadan sorumlu yönetim kurulu üyesi İbrahim Kutluay  ve en skorer isimlerden biri olan Scottie Wilbekin maçın ardından açıklamalarda bulundu. Galibiyeti değerlendiren David Blatt, "Maça birçok açıdan fiziksel, duygusal ve taktiksel olarak çok iyi geldik. Topu çok iyi döndürdük, savunmada da çok serttik. İhtiyacımız olan oyunu oynadık. Rakibimiz de çok iyiydi. Zorlu rakipleri yenip buralara kadar geldiler. Ancak biz kendi yolumuzu kaybetmedik, önde oynadık ve savunmamızı asla rahatlatmadık" dedi. "STRES YAŞAMADIK" Mücadele içerisinde yaşananlarla ilgili konuşan tecrübeli koç, "Savunmamız çok iyiydi, 62 sayıda tuttuk onları. Toplar çaldık ve basit şutlara izin vermedik. Stres yaşamadık çünkü konsantre geldik buraya. Taraftarlarımız da çok iyiydi bugün ve bu çok sık olan bir şey değil. Takımımıza bağlı taraftarlar oluşturmak istiyorduk ve bunu başardığımızı düşünüyoruz" diye konuştu. "TARİHİN EN İYİ EUROLEAGUE'İ" Yeni formatıyla EuroLeague hakkında da konuşan Daçka Koçu, "Tarihin en iyi EuroLeague'i bu. Formatı biliyorsunuz ve bunun en iyi kısmı, sezon bittiğinde en iyileri görebiliyorsunuz. Oyuncularımla gurur duyuyorum, umarım bu performansı göstermeye devam ederiz" diyerek sözlerine son verdi. "BİRBİRİNE EN ÇOK BAĞLI TAKIM" Maçtan sonra konuşan Darüşşafaka Doğuş icraadan sorumlu yönetim kurulu üyesi Kutluay, "Daçka tarihinde ilk kez Avrupa'da ilk sekiz takım arasına girdik. İlk dört neden olmasın? Real Madrid'i kendi sahamızda yendik. Bazen sürpriz olmak bu tür kulvarlarda daha iyi. Bütün basketbol kariyerimde hiçbir zaman bu kadar birbirine bağlı bir takım görmedim" yorumunda bulundu. "KOÇ BİZİ ÖZGÜR BIRAKIYOR" Karşılaşmayı 16 sayıyla tamamlayan Scottie Wilbekin de değerlendirmesinde, "Takım için ve benim için zor bir dönemdi. Ritmi bulmak zor oldu ve takımımız da sorun yaşadı. Ama daima motive edildim ve koç oyunu hissetmem için uğraştı. Arkadaşlarımla oynamaktan çok mutluyum çünkü sahada eğleniyoruz. Güzel bir sezon geçiriyoruz. Koçumuz çok iyi ve bizim başarılı olabileceğimiz bir ortam yaratıyor. Bizi özgür bırakıyor" ifadelerini kullandı.