Bülent Yıldırım penaltıyı verdi mi?

ABONE OL

Süper Lig'in 22

Süper Lig’in 22. Haftasında oynana derbide Bülent Yıldırım’ın penaltı kararı tartışmalara neden oldu.

Dakikalar 12’yi gösterdiğinde sağ çaprazdan Sneijder'in pasıyla ceza sahasına giren Yasin, Atınç’la ikili mücadeleye girdi. Yasin Öztekin çalan düdüğün ardından penaltı sevinci yaşadı. Marcelo ve Gökhan Gönül Bülent Yıldırım’a itiraz etti ama Bülent Yıldırım, penaltı vermediğini açıkladı. Galatasaraylı oyuncular, kararın ardından itiraz etti. Deniz Çoban, tartışmalı pozisyon öncesinde  “Futbol temas oyunudur. Bu temas penaltı için yeterli değil. Hakemin kararı doğru” ifadelerini kullandı. Ardından, "Yayıncı kuruluşta tekrarını izledim. Atınç'ın, Yasin'in baldırına doğru müdahalesi var. Penaltı kararı verilmeli" açıklamasını yaptı. Spiker Melih Şendil, "Hakem Bülent Yıldırım önce penaltı noktasını gösterdi. Sonra taç kararı verdi" ifadelerini kullandı. Muhittin Boşat, "Hakem Bülent Yıldırım Galatasaray'ın net bir penaltısını verdi. Atınç'ın, Yasin'e yaptığı hareket penaltıydı" ifadesini dile getirdi. Galatasaray ve Beşiktaş arasında oynanan son 28 derbide 12 penaltı kararı verildi. Bunlardan 8'i Galatasaray, 4'ü Beşiktaş lehine.