Galatasaray ile Beşiktaş arasındaki derbi maçta 15 Temmuz'da şehit olan vatandaşlarımız ve emanetleri unutulmadı
Galatasaray ile Beşiktaş arasındaki derbi maçta 15 Temmuz'da şehit olan vatandaşlarımız ve emanetleri unutulmadı.
Spor Toto Süper Lig'in 22. haftasında Galatasaray'ın Beşiktaş'ı ağırladığı derbide 15 Temmuz'da ülkemizde yaşanan hain darbe girişimi sırasında şehit olan vatandaşlarımız anıldı. Futbolcular ellerinde '15 Temmuz'u unutmayacağız' pankartıyla sahaya çıkarken, şehit olan ailelerin evlatlarıyla birlikte zemine geldiler.