Emre: Yayıncı kuruluş yanlış anladı
Milli futbolcu, 'Akhisar maçının ardından Abdullah hoca ile benim hakkımda hiç beklemediğimiz bir gündem oldu
Milli futbolcu, “Akhisar maçının ardından Abdullah hoca ile benim hakkımda hiç beklemediğimiz bir gündem oldu. Hocam ile böyle bir diyalog zaten yaşamadık. Benim üzerimden Başakşehir Kulübü’nü yıpratmalarını istemiyorum”dedi. “ÜZÜLDÜK” Kaptan Emre, “Benim orada yardımcı hoca ile bir oyuncu ile alakalı görüşü, sanki benim görüşümmüş gibi bir yanlış anlaşılma oldu. Bu şekilde yansıtılmaya çalışıldı. Yayıncı kuruluş da galiba bunu yanlış anladı. Abdullah hoca ile aramızda böyle bir diyalog olmadı. Üzüldüğümüzü ifade etmek istiyorum” açıklamanda bulundu. “GALATASARAY DEĞERLİ KULÜP” Ligde Pazartesi günü karşılaşacakları Galatasaray'ın çok iyi bir takım olduğunu belirten Emre Belözoğlu, “Sezon onlar adına iyi gitmese de, çok değerli bir kulüp. Çok önemli bir maç oynayacağız. Bu sene Galatasaray ile iki kere daha oynadık. Sezon sonunda ligi en iyi yerde bitirmek adına önemli bir maç olarak görüyoruz” ifadesini kullandı. “KIRILMA MAÇI OLMAZ” Üç puanlı sistemde daha çok maç olduğunu belirten Emre, “Beşiktaş 5 puan önümüzde. Yenmemiz durumunda sanki Galatasaray'ın bu yarıştan uzaklaşacağı gibi bir durum ortaya çıkıyor. Tamamen kopmadan bir şey söylemek doğru olmaz. Futbolun doğasına zaten bu yakışmaz. Ben kırılma maçı olarak görmüyorum” dedi. “HAYALLERİ OLAN TAKIMIZ” Başakşehir'in kaptanı, kupa yarı finalinde oynayacakları Fenerbahçe maçı ile ilgili ise, “Fenerbahçe değerli bir takım ancak bizde hedefleri ve hayalleri olan bir takımız. Eleyip, finale çıkmak istiyoruz. Bu kolay olmayacak. Bunlardan önce iki lig maçımız var önceliğimiz şu an ligde” diyerek sözlerini tamamladı.