Fenerbahçe PFDK'ya sevk edildi
Fenerbahçe, Ziraat Türkiye Kupası'nda Kayserispor ile oynanan çeyrek final ikinci maçında taraftarının çirkin ve kötü tezahüratı nedeniyle Disiplin Kurulu'na sevk edildi
Fenerbahçe, Ziraat Türkiye Kupası'nda Kayserispor ile oynanan çeyrek final ikinci maçında taraftarının çirkin ve kötü tezahüratı nedeniyle Disiplin Kurulu’na sevk edildi. Türkiye Futbol Federasyonu Hukuk Müşavirliği, Fenerbahçe'yi Profesyonel Futbol Disiplin Kuruluna sevk etti. Futbol Federasyonu’ndan yapılan açıklamaya göre, sarı-lacivertliler, Kayserispor ile oynanan Ziraat Türkiye Kupası çeyrek final rövanş maçında taraftarlarının çirkin ve kötü tezahüratı nedeniyle PFDK'ya sevk edildi.