Fikret Orman'dan Seba paylaşımı

ABONE OL

Beşiktaş Başkanı Fikret Orman, Galatasaray'ı mağlup ettikleri derbinin ardından sosyal medya üzerinden Süleyman Seba paylaşımı yaparak gündem oldu

Beşiktaş Başkanı Fikret Orman, Galatasaray'ı mağlup ettikleri derbinin ardından sosyal medya üzerinden Süleyman Seba paylaşımı yaparak gündem oldu.

Spor Toto Süper Lig'in 22. haftasında deplasmanda Galatasaray'ı 1-0 yenerek şampiyonluk yolunda önemli bir adım atan Beşktaş'ta başkan Fikret Orman mücadelenin ardından çok ses getiren bir paylaşım yaptı. Başkan Orman, Instagram üzerinden Süleyman Seba'nın bir fotoğrafını paylaşarak, ''Süleyman Abi, evlatların burada merak etme'' ifadelerine yer verdi. İŞTE ORMAN'IN SEBA JESTİ