Galatasaray bir büyük maçı daha kaybetti

ABONE OL

Süper Lig'in 22

Süper Lig’in 22. haftasında sahasında Beşiktaş’ı konuk eden Galatasaray sahasından 1-0 mağlup ayrıldı. Galatasaray, bu skorla bir büyük maçı daha kaybetti.

Galatasaray’da Igor Tudor yönetimindeki ilk derbisinden mağlup ayrıldı. Galatasaray, bu sezon oynadığı büyük maçlardaki skor karnesi bir hayli zayıf. Süper Lig’in 8. Haftasında Trabzonspor’a sahasında 1-0 mağlup olan Galatasaray, 10. haftada Başakşehir’e evinde 2-1 mağlup oldu. 1 hafta sonra Fenerbahçe’ye konuk olan Galatasaray, Fenerbahçe deplasmanında da 2-0 mağlup ayrıldı. Ziraat Türkiye Kupas’ında Başakşehir’le son 16 mücadelesinde karşı karşıya gelen Galatasaray, Fatih Terim Stadı’nda oynanan maçı 2-1 kaybederek büyük maçlarda istediğini başaramadı. Galatasaray, Süper Lig’in 22. haftasında Beşiktaş’a da 1-0 mağlup olarak 5 büyük karşılaşmadan da mağlubiyetle ayrılmış oldu. Galatasaray, almış olduğu bu mağlubiyetle 40 puanda 3. sırada.