Galatasaray'ın eski yöneticisi Abdurrahim Albayrak, başkanlık için nabız yokladığını açıkladı
Galatasaray’ın eski yöneticisi Abdurrahim Albayrak, başkanlık için nabız yokladığını açıkladı. Albayrak, Özbek yönetiminde yer almamasının nedenini başkan olmak istediği için olmadığını ifade etti.
Galatasaray’da teknik direktör transferinin gündemi değiştirmesinden sonra Galatasaray eski yöneticilerinden Abdurrahim Albayrak, CNN Türk’e konuk oldu. Galatasaray’ın gidişatından, teknik direktör transferine kadar değerlendirme yapan Albayrak, Tudor kararı hakkında yanlış yapıldığını dile getirdi. “DOĞRU OLMADI” Abdurrahim Albayrak, “Kulüplerin birbirlerine ihtiyacı var. Binlerce antrenör var. Ama bir tane Karabükspor var. Ben dostluklardan yanayım. Bence İgor Tudor'un alınması doğru olmadı. Bir başka kulüpte çalışan, birkaç gün sonra maçı olan bir teknik direktörü ben almazdım. Tudor hoca adaylarımdan biriydi ama ben bu şekilde almazdım" ifadelerine yer verdi. HEDEF BAŞKANLIK Dursun Özbek yönetimi için kendisine teklif geldiğini dile getiren Albayrak, Galatasaray’da başkan olmak istediğini ve bu nedenle Özbek’ten gelen teklifi reddettiğini açıkladı.