Kaan Ayhan: ''Pek sevinemedik''

ABONE OL

A Milli Takımımız'ın ABD karşısında galibiyet golünü atan Kaan Ayhan, kısa bir değerlendirme yaptı.

A Milli Takımımıza ABD karşısında 3 puanı getiren golü kaydeden Kaan Ayhan, mücadelenin sonunda açıklamalarda bulundu.

Kaan Ayhan en büyük eleştiriyi kendilerinin yapacağını dile getirdi.

Attığı gole sevinemediğini belirten tecrübeli oyuncu Kaan Ayhan, "Zor tabii, tadını daha çok çıkarmak isterdik. Dünya Kupası'nda gol atmak herkesin başına gelmeyen bir şey ama pek sevinemedik. Bunun ilk başta nedeni takımımızın ilk iki maçta alamadığı puanlardı. En büyük eleştiriyi biz yapacağız ama belki kısa bir süre de olsa milletimizi sevindirdiysek ne mutlu bize. Çok duygusal bir maçtı, derine girmeyeceğim ama duygusal bir maçtı. Bundan sonra daha güzel günler olacak. Kolay değil, hep arkadan gelip takım arkadaşlarımızı arkadan itelemek kolay değil. Önemli olan birbirimize sahip çıkmamız." dedi.