Kasımpaşa 15 dakika farka koştu: 3-0
Spor Toto Süper Lig'in 17
Spor Toto Süper Lig'in 17. hafta maçında Gençlerbirliği ile evinde karşılaşan Kasımpaşa, rakibini 3-0 mağlup etti.
Spor Toto Süper Lig'in 17. hafta maçında Gençlerbirliği'ni ağırlayan Kasımpaşa, rakibini ilk 15 dakikada bulduğu 3 golle 3-0 mağlup etti.
Kasımpaşa Recep Tayyip Erdoğan Stadyumu'nda oynanan karşılaşmada ev sahibi ekibe galibiyeti getiren golleri 5. dakikada penaltıdan Titi, 13. dakikada Adem Büyük ve 16. dakikada Pavelka kaydetti.
Gençlerbirliğinde teknik direktör Ümit Özat, 20. dakikada iki oyuncu değişikliği yapmasına karşın maçın sonucunu değiştiremedi.
Ev sahibi ekip bu sonuçla puanını 21'e yükseltirken, Gençlerbirliği ise 22 puanda kaldı.
Stat: Recep Tayyip Erdoğan
Hakemler: Arda Kardeşler, Ali Saygın Ögel, İsmail Şencan
Kasımpaşa: Ramazan Köse, Popov, Veysel Sarı, Titi, Veigneau, Abdullah Durak, Sadiku, Pavelka (Dk. 69 Shala), Tunay Torun, Adem Büyük (Dk. 66 Eduok), Koita (Dk. 85 Turgut Doğan Şahin)
Gençlerbirliği: Hopf, Ahmet Oğuz, Orhan Şam, Palitsevich, Uğur Çiftçi, Selçuk Şahin (Dk. 20 Rantie), Issah, Serdar Gürler, Khalili, Aydın Karabulut (Dk. 20 Matei), Muric (Dk. 46 Ring)
Goller: Dk. 5 Titi (Penaltıdan), Dk. 13 Adem Büyük, Dk. 16 Pavelka (Kasımpaşa)
Kırmızı kart: Dk. 82 Orhan Şam (Gençlerbirliği)
Sarı kartlar: Dk. 30 Adem Büyük (Kasımpaşa), Dk. 40 Uğur Çiftçi, Dk. 51 Matei, Dk. 81 Issah (Gençlerbirliği)