Fransa Milli Takımı'nın ve Chelsea'nin efsane isimlerinden Marcel Desailly, G
Fransa Milli Takımı'nın ve Chelsea'nin efsane isimlerinden Marcel Desailly, G.Saray Beşiktaş derbisini BeinSports'ta değerlendirdi.
Spor Toto Süper Lig'in 22. haftasında Beşiktaş deplasmanda Galatasaray'ı Talisca'nın 47. dakikadaki golüyle 1-0 yenerek galibiyete uzandı. Karşılaşmayı değerlendiren Marcel Desailly önemli açıklamalarda bulundu. ''BEŞİKTAŞ ÇOK SABIRLIYDI'' Kazanan tarafın oynanması gerektiği gibi oynadığını belirten Desailly, ''Müthiş bir atmosfer vardı. Maçın başından beri G.Saray'ın zayıf kaldığını söyleyebiliriz. Beşiktaş çok daha kollektif oynadı ve sabırlıydı. Yavaş yavaş oyunun içine girdiler ve oynanması gerektiği gibi oynadı oyuncular. Tudor çok daha fazla çalışmalı. Takımın ofansif olarak daha hırslı olmasını beklerdik ancak olmadı. Özellikle Podolski çok eksik kaldı. İki tarafta da öne çıkan oyuncu olmadı. Takım olarak Beşiktaş çok iyiydi. Rakibin onları zorlamasına izin vermediler. Çok sabırlıydılar. Quaresma takımı için önemli bir oyun oynadı. Takım uyumluydu. Muhtemelen şampiyon da olacaklar'' ifadelerini kullandı.