Quaresma Yusuf'tan özür diledi
Yusuf Erdoğan'a yaptığı hareket sonrası
eleştirilerin hedefi olan Ricardo Quaresma
bordo mavili futbolcudan özür diledi.
Süper Lig'in 10. haftasında oynanan Beşiktaş-Trabzonspor maçında Yusuf Erdoğan, Ricardo Quaresma'nın sert müdahalesi sonrası sakatlanarak oyundan çıkmıştı.
Pozisyonun ardından hakem Mete Kalkavan Portekizli oyuncuya sarı kart gösterdi. Futbol otoriteleri pozisyonun kırmızı kartla cezalandırılması gerektiğini savunurken yıldız futbolcudan özür açıklaması geldi.
Karşılaşma sonrası pozisyonun görselini sosyal medya hesabından paylaşan futbolcu, Böyle büyük bir oyuncudan özür dilerim diye yazdı.
İşte Quaresma'nın Yusuf Erdoğan'dan özür dilediği o paylaşım: