Real Madrid'in cezası 1 yıla indirildi

ABONE OL

Uluslararası Tahkim Mahkemesi CAS, Real Madrid'in itirazı üzerine 2 yıllık transfer yasağını 1 yıla indirdi

Uluslararası Tahkim Mahkemesi CAS, Real Madrid'in itirazı üzerine 2 yıllık transfer yasağını 1 yıla indirdi.

2016'nın Şampiyonlar Ligi şampiyonu, dünya devi Real Madrid UEFA'nın verdiği 2 yıllık transfer yasağıyla sarsılmıştı. 

Konuyu Uluslararası Spor Tahkim Mahkemesi CAS'a taşıyan İspanyol kulübü davayı kazandı. CAS Real madrid'in cezasını 2 yıldan 1 yıla indirdiğini açıkladı.

Kulüpten gelen resmi açıklama şu şekilde:

Spor Tahkim Kurulu (CAS) kararına göre, FIFA tarafından kulübümüze transferlerde yapılan usülsüzlük nedeniyle verilen iki dönemlik transfer yasağı cezası, bir döneme indirilmiştir. Buna göre takımımız sadece Ocak 2017'deki ara transfer döneminde transfer yapamayacaktır.

Aslında bu karar tam olarak Real Madrid'i memnun etmiş değil. Hem taraftarlar hem de yöneticiler cezanın tamamen kaldırılmamış olmasını CAS'ın korkaklığı olarak yorumlayan ifadeler kullandılar.