Şanlıurfa'da tek hedef galibiyet
Son galibiyetini 16
Son galibiyetini 16. haftada Manisaspor karşısında alan sarı-yeşilliler, Elazığ, Ümraniye, Eskişehir, Giresun, Göztepe, Bandırma, Adana Demir ve Malatya karşılaşmalarında 5 mağlubiyet ve 3 beraberlik alarak kötü bir grafik çizdi. Geçtiğimiz hafta kan değişikliğine gidip takımın başına Ogün Temizkanoğlu'nu getiren Urfa kulübü, Sivas’ı yenip uzun aradan sonra galip gelmek istiyor. Başkan İsmail Bağıban, kötü bir dönem geçirdiklerini Sivasspor maçıyla çıkışa geçeceklerine inandığını söyledi. “TARAFTARLAR DESTEK OLSUN” Ogün Temizkanoğlu yönetiminde kötü gidişe son vermek istediklerini anlatan Bağıban, “Çok iyi bir ekibimiz var ama bir türlü istediğimiz sonuçları alamıyoruz. Emmanuel Banahene'nin de lisansı çıkarıldı ve takımdaki yerini alabilecek. Taraftarlarımızdan tribünleri doldurarak destek vermelerini bekliyorum” dedi.