Sow: Nasıl bu hale geldik?

ABONE OL

Sow, '3 puan kaybettik öncelikle

Sow, “3 puan kaybettik öncelikle. Ağır bir kayıp oldu. Özellikle maçın başında yoktuk. Rakip erken öne geçti. 1-1’i yakaladık ama hızlı bir şekilde gol yedik. Anlayamıyorum, bir konsantrasyon eksikliği var. O golü yememeliyiz. 2 ve 3. olmayı kovalamayız. Hızlı bir şekilde reaksiyon gösterip, toparlanmalıyız. Daha önceki sezonları hatırlıyorum. Biz çok zor yenilen bir takımdık. O zor yenilen takımdan bu durumlara geldik. Agresif oynardık, önde oynardık. Rakiplerimiz bizden çekinirdi. Stadyum tıklım tıklım olurdu. Şimdi gol yiyoruz golün altından kalkmamız zor oluyor. Bazı oyuncular bir şeyler yapmaya çalışıyor. Ancak bu sezon en kötü sezonumuz oldu. Umarım sezonu iyi bir yerlerde bitirebiliriz. Kişisel olarak söylüyorum, bırakmayacağım. Takım arkadaşlarımı sonuna kadar motive edeceğim. Hepimiz aynı gemideyiz ve birbirimize destek olup takım halinde hareket etmeliyiz” ifadelerine yer verdi.