Süper Lig'de yeni sezonun harcama limitleri açıklandı
Türkiye Futbol Federasyonu (TFF), Trendyol Süper Lig'de yer alan kulüplerin 2026-2027 sezonu harcama limitlerini açıkladı.
Türkiye Futbol Federasyonu Kulüp Lisans Kurulu, 22 Haziran 2026 tarihli toplantısında 2026-2027 Sezonu Süper Lig takım harcama limitlerini belirledi. Geride bıraktığımı sezonu şampiyon tamamlayan Galatasaray, en fazla harcama limitine sahip kulüp oldu.
Galatasaray'ı 6 milyar 330 milyon 32 bin 702 TL ile Fenerbahçe ve 4 milyar 123 milyon 397 bin 974 TL harcama limitiyle Beşiktaş takip etti. En az limit ise 571 milyon 608 bin 883 lirayla Corendon Alanyaspor'a tanındı.
Süper Lig'de 2026-2027 sezonu harcama limitleri şöyle:
Galatasaray: 9.006.596.835
Fenerbahçe: 6.330.032.702
Trabzonspor: 2.530.783.285
Beşiktaş: 4.123.397.974
RAMS Başakşehir: 1.099.918.616
Göztepe: 678.239.611
Samsunspor: 1.124.529.320
Çaykur Rizespor: 1.817.301.750
Konyaspor: 1.101.846.407
Kocaelispor: 953.682.308
Corendon Alanyaspor: 571.608.883
Gaziantep FK: 817.925.936
Kasımpaşa: 647.958.968
Gençlerbirliği: 805.716.149
Eyüpspor: 801.174.603
Erzurumspor: 893.261.956
Amedspor: 893.261.956
Çorum FK: 893.261.956