Beşiktaş'ın Galatasaray'ı yendiği karşılaşmada tek golün sahibi Talisca, maçın sonunda açıklamada bulundu
Beşiktaş'ın Galatasaray'ı yendiği karşılaşmada tek golün sahibi Talisca, maçın sonunda açıklamada bulundu. Brezilyalı yıldız bonservisiyla alakalı da konuştu.
Süper Lig'in 22. haftasında oynanan dev derbide maçın kahramanı Talisca, mücadeledeki tek golü atarak takımına galibiyeti getiren isim oldu. Karşılaşmanın ardından basın mensuplarının sorularını yanıtlayan Talisca, her şey yolunda giderse başkanın bonservisini alabileceğini söyledi. ''HER ŞEY YOLUNDA GİDERSE BAŞKAN BONSERVİSİMİ ALIR'' Karşılaşmayla ilgili yorumlarda bulunan Brezilyalı yıldız, ''Maç öncesinde akıllı oynamamız gerektiğini konuşmuştuk. Bütün takımı, camiayı kutlarım. Taraftarlarımıza çok teşekkür ederim. Bana gösterdikleri ilgi beni ayakta tutuyor. Eğer bu yıl her şey yolunda giderse başkanımız bonservisimi alır. Eğer şampiyon olursak kariyerim adına üst düzey bir nokta olur. Ancak yine de bunu konuşmak için erken. Faul bana yapılmıştı ve frikiği kullanmak istediğimi Quaresma'ya ilettim. Hem benim ona hem de onun bana saygısı var. Bıraktı, vurdum ve gol oldu'' ifadelerini kullandı.