Tarihi açıklama... Aziz Yıldırım: Cumhurbaşkanı'nı göreve çağırıyorum

ABONE OL

Fenerbahçe Başkanı Aziz Yıldırım Adanaspor maçının ardından çok sert açıklamalar yaptı

Fenerbahçe Başkanı Aziz Yıldırım Adanaspor maçının ardından çok sert açıklamalar yaptı. Yıldırım Cumhurbaşkanı Erdoağan'ı göreve çağırdı.

Adanaspor'u tebrik ediyorum. Bizim takım iyi oynamadı böyle profesyonellik olmaz.

Oyuncular bunun idrakında değil. İki tanesi hariç. İki-üç tanesini tebrik ediyorum. Gayet iyi mücadele ettiler.

Bu sene iki -üç takım hariç her takıma hatalar yapıyor.

Hakem diyorki burada burada burada.. Kural sarı kart diyor hala uyarıyor. Öyle yok. O zaman kasti yapıyorsun. 

Hakem camialarında gruplaşmalar var.

Onlara maddi katkılar yapılsın diye destekledim. Geçimlerini rahat sağlasınlar. Eve şunu aldık, okul taksidi falan sıkıntı olmasın. Sahada daha mutlu olsunlar istedik.

Tam tersi oldu. 

Eskiden daha iyiydi. Ceza yok. Hasan doğan zamanında bu şekilde yöneten uzun süre maç alamıyordu. Bu hakem Cüneyt çakır tarafı. Biliyorum. 

MHK Başkanı ile hakem tartışıyor.

6.dakikada penaltı var. kurala göre penaltı. Hiçbirşey vermiyorsun devam ettiriyorsun.

Milyon eurolar harcıyoruz. Hepsi bir düdükle 

Siyasilere söylüyorum..

OLAYLAR FUTBOL TERÖRÜNE GİDİYOR

Sayın Cumhurbaşkanı başta olmak üzere herkese sesleniyorum.

Bu olay terör olayları yönüne gidiyor. Hakem olayları böyle olursa çok tehlikeli.

Bu ülkede Sayın Cumhurbaşkanı'nı, Başbakan'ı tenkit edebiliyorsunuz. MHK Başkanı'nı eleştiremiyorsunuz hemen ceza veriyorlar.

Türk sporu nereye gidiyor. Çok fena konuşma yapacağım.

Federasyon'da kim ne kadar para alıyor.

Aykut Kocaman yanlış mı konuşuyor. Değil..

Ümit Hoca konuşuyor. yanlış mı.. Değil..

MHK Başkanı bir başkanla oturuyor yemek yiyor. Bizimle oturuyorlar mı, yok..

32 numara hadiseyi yapıyor. Sarı kartı gidip başkasına gösteriyor.

Türk futbolu bu durumdan kurtulamaz.

Almanya'yı 2000'lerde hatırlayın. Macaristan, Belçika. Bütün ülkelerde seferberlik ilan ettiler.

Devlete buradan çağrı yapıyorum. Sayın Cumhurbaşkanı'na, Sayın Başbakan'a, Sayın Spor Bakanı'na çağrı yapıyorum. El atsınlar.

Yayından 30 milyon dolar alıyoruz. Yarısı dolar yarısı YTL. Ayıp yani. Bir de kalkıp 100 milyon dolar alıyor diyorlar.

İlk yarıda olanları gömediniz mi. Bizim oyuncuya da göster.

Artık bu çarkın içinden çıkın. Doğruları yazın. 

Bu sistemle bu kafayla Türk Milleti başarılı olmaz.

Bizim yeril oyuncular… Hepsi kendini çağ atlamış görüyor. 

Konuştuğum zaman, ben iyi oynuyorum diyorlar.

Ben hapisane girdim bir tane Kulüplerbirliği'ne gelip ziyaret ettiler mi.. Ben katılmam. Gidip ne yapayım. Adam istiyorlar, gönderiyorum.

Rıdvan uyarı yapıyor. Bu saha dolu olsa aşağı inerlerdi.

Adanalı oyuncu yerde yatıyor biz ataktayken. Hakem topu onlara veriyor.

Bu sözlerim adanaspor'la ilgili değil. Genel anlamda.

Çalışmayı yakında yapacağım. Tehlike görüyorum.

Ülkenin birliği b.eraberliği için konuşmuyoruz. para alıyorlar.

Federasyon ceza vermiyor. Bu böyle yürümez. Hata yapan ceza alacak.

Hakem kararlarında istikrar olacak. Mete Kalkavan neydi öyle dün. Birine kart veriyorsan diğerine de vereceksin.

Penaltı varsa vereceksin.

Gelin 5 sene yabancıyı yasaklayalım. Paralar YTL'ye dönecek diyorlar.

Plan yok, program yok. 

Gönderiyorlar adana'nın başına bir antrenör hem de Federasyon'da görevine devam ediyor.

Oturuyorlar orada paraları alıyorlar.

Çok kötü yerlere gidiyor olaylar.

Hasan Doğan ne yaptı. Temizledi.

Bunları da temizlemek lazım. İyi insanlar göreve gelmeli. Bütün hakemleri göndermek gerekir belki.

Bütün kulüplere &c