Galatasaray Teknik Direktörü Igor Tudor, Beşiktaş mağlubiyeti sonrası yayıncı kuruluşun sorularını cevapladı
Galatasaray Teknik Direktörü Igor Tudor, Beşiktaş mağlubiyeti sonrası yayıncı kuruluşun sorularını cevapladı.
Tudor’un açıklamaları şöyle: Bakıldığında, 0-0’lık maçtı ama bir şans golü var. Ne olursa olsun rakibi tebrik ediyoruz. Bundan sonra yapılacak çok şey var. Çalışmaya devam edeceğiz. Maç maç bakıp, artık bundan sonrasına odaklanmalıyız. Bunun için de çok çalışmalıyız. Hatalarımızı çalışarak düzeltmeliyiz. Takımda bu ana kadar gördüğüm artı ve eksiler oldu. Tabii ki bunlar üzerinde çalışacağız. Karabük’te 6-7 ay çalıştığım bir takım vardı. Şimdi Galatasaray’da ise 6 -7 gündür buradayım. Ancak takım olmamız gerekiyor. Sahaya baktığımızda Beşiktaş bizden daha takım görüntüsü çizdi. Bizim de buna odaklanmamız gerekiyor.