Van Persie'nin sevinci gündeme oturdu

ABONE OL

Türkiye'nin gündemine oturan Beşiktaş-Fenerbahçe derbisinin 72

Türkiye'nin gündemine oturan Beşiktaş-Fenerbahçe derbisinin 72.dakikasında maçın tek golünü atan van Persie, golün sevincini maçın başında tartışma yaşadığı Oğuzhan'ın önünde kayarak kutladı.

Gol sevincini yaşarken Oğuzhan'ın önünden geçtiğini gören  van Persie kayarak golün sevincini yaşadı. Beşiktaş'ta etkisiz kalan Oğuzhan ise bu sevince bir tepki göstermedi.

Yaşanan bu gol sevinci daha önce B.Dortmund'da forma giyerken gol sevincini Lukas Podolski'nin önünde kutlayan Nuri Şahin'i hatırlattı.