Van Persie oynadıkça gol atıyor..
Usta yorumcu
Usta yorumcu Rıdvan Dilmen, NTV Spor'da Akhisar Belediyespor - Fenerbahçe maçının ilk yarısını değerlendirdi.
Dilmen şunları söyledi:
Fenerbahçe ligde tutunabilmek için üst üste maç kazanmalı. Manchester maçından sonra Akhisar'da oynamak kolay değil.
Aatif, golde ayağının dışıyla bir Quaresma pası verdi, şahane bir asist yaptı. Çok enteresan bir şey var, Van Persie oynadığı süreye göre çok gol atıyor.
Fenerbahçe pozisyon üretemese de hiç tehdit almadı.
Akhisar'ı beğenmedim. Net iki pozisyonu var. Biri kafa diğeri de penaltı.
Sahneye çıkması gereken 2 oyuncu var; biri Lens, biri de Volkan.