Visca: Devler Ligi müziğini çaldıracağız
Pazar günü Karabükspor'u konuk edecek olan Medipol Başakşehir'in yıldızı Edin Visca, her futbolcunun hayalinin Şampiyonlar Ligi'nde mücadele etmek olduğunu ifade etti
Pazar günü Karabükspor’u konuk edecek olan Medipol Başakşehir’in yıldızı Edin Visca, her futbolcunun hayalinin Şampiyonlar Ligi’nde mücadele etmek olduğunu ifade etti. “ÖNCE LİG SONRA AVRUPA” Visca, "Hedefim, sezonu çok daha iyi yerlerde bitirmesi için takıma yardımcı olmak. Tabii ki Şampiyonlar Ligi’ni hedefliyoruz. Şampiyonlar Ligi’ne katılabilmek için oynamamız gereken 10 maç var. Bu 10 maçın da tek tek üzerinden geçmemiz gerekiyor. Önce bu maçları halledip sezonu iyi bir şekilde bitirdikten sonra Şampiyonlar Ligi’ne gitmek istiyoruz" şeklinde konuştu. “RAKİPLERLE İLGİLENMİYORUZ” 26 yaşındaki futbolcu, bu haftadan sonra milli aranın verileceğini belirterek, "Sonra 9 maç kalacak. Şu an Beşiktaş’ın veya diğer rakiplerin ne yaptığını ya da şampiyonluğu düşünmüyoruz. Tamamen kendi takımıma konsantre olmuş durumdayım" diye konuştu. TAKIMIN EN GOLCÜSÜ 7 golle İstanbul temsilcisinin en skoreri olan Visca, Karabükspor ile oynayacakları maçın da zor geçeceğine dikkati çekerek, “Üç maçlık galibiyet serisi yakaladık, üst sıralarda tutunmak ve hedefimize ulaşmak için Karabükspor maçını da kazanmalıyız” dedi. Başakşehir ile üst üste 126 karşılaşmaya çıkan Visca, bu istikrarını çok çalışmasına bağladı. “HEDEF İÇİN ŞART” “Futbol benim işim, hayatım. Bırakın maçı, idman bile kaçırmamaya çalışıyorum. İdmanlarda yüzde 100 performansımı sergiliyorum. Günlük hayatımda bir profesyonel gibi yaşıyorum. Dinlenmeye, her şeyime dikkat ediyorum. Sürekli kendime hedefler koyuyorum. Eğer bu hedeflere ulaşmak istiyorsam, saha içinde olsun, saha dışında olsun her şeyi dört dörtlük yapmam gerekiyor” “ADEBAYOR KEYİF VERİYOR” “Baktığınız zaman Adebayor, Real Madrid ve Arsenal’de oynamış büyük bir oyuncu. O da bize tecrübeleri ile çok şey katıyor. Bu nedenle Adebayor ile oynamak çok büyük bir keyif”