Kocaman: Kendi adıma aldığım bir karar var
Aykut Kocaman, 'Böyle bir dönemde bu skor çok iyi oldu
Aykut Kocaman, “Böyle bir dönemde bu skor çok iyi oldu. Maç öncesi sözlerimde geçen haftaki kayıptan sonra durum kritikti. Bu sahada bu performansı ortaya koyabilmek kolay değil. Benim içinde skor tatlı oldu. Fenerbahçe, baskı yapabilen bir takım. Her takım gibi zaafları var. Bugün bunları kullanma konusunda başarılıydık. Golü bulduk ve golü yedik ancak toparlandık. Ufacık bir özgüven yakalayıp gol yemek özgüven kırar. 3. Golden sonraki süreç bizim için sıkıntılıydı. Ancak bu skorla buradan ayrılmak önemliydi. Stadyumun bu şekilde olması her kulüp için söylenebilir. Fenerbahçe’yi Fenerbahçe yapan taraftarıdır. Bugün için konuşmuyorum. Takım durum ne olursa olsun sahada olmalılar. Kendi adıma Konyaspor’da bir karar aldım. Bu karar ancak yönetime söylenir. Bir değerlendirme yapacağız. Nereye doğru gideceğine bakacağız” ifadelerini kullandı. Atiker Konyaspor Başkanı Ahmet Şandan, maçtan sonra Aykut Kocaman'a yeni sözleşme önereceklerini kabul etmemesi durumunda omuzlarda uğurlanacağını açıkladı.