Şan: Kocaman'ı omuzlarda uğurlarız
Fenerbahçe'nin 3-2 mağlup olduğu mücadeleden sonra açıklamalarda bulunan Konyaspor Başkan Ahmet Şan, 'Hocamız görevinin başında bizler de hocamızdan memnunuz
Fenerbahçe’nin 3-2 mağlup olduğu mücadeleden sonra açıklamalarda bulunan Konyaspor Başkan Ahmet Şan, “Hocamız görevinin başında bizler de hocamızdan memnunuz. Sözleşme uzatma teklifinde bulunduk. İki yıl daha beraber çalışalım diye konuştuk. Onunla ilgili kendisiyle görüşeceğiz” açıklamasında bulundu. “BİZİ RAHAT BIRAKIN” Şan, Aykut Kocaman'la ilgili konuşmalarından cımbızla kelime alınarak suni bir kriz oluşturulduğunu söyleyerek, “Ben bunu Konyaspor camiasına bir saygısızlık olarak görüyorum. Lütfen bizi rahat bırakın. Biz işimize bakacağız. Geçen seneden üçüncülük kazanmış bir takımın üzerine sezon başından beri birçok hakem hatası ve şanssızlıklar geldi. Bunun üzerine bir de böyle bir teknik direktörlük tartışması” ifadelerini kullandı. Oluşturulan krizi düzeltmeye çalıştıklarını belirten Konyaspor Başkanı, “Biz huzurlu bir takımız, proje takımıyız. Kupada iddialıyız. Eğer hocamız ayrılacaksa, vakti geldiğinde beraber oturur konuşuruz” dedi. “BELKİ KUPADA DA KARŞILAŞACAĞIZ ” “Bize, tarihimizde en büyük başarıyı yaşatmış olan teknik direktörümüzü, Konyalılar olarak omzumuzda uğurlarız” diyen Şan, “Rakibimiz olan Fenerbahçe ile karşılaştık. Belki yarın kupada karşılaşacağız. Burada alınabilecek her türlü sonuçta, belki şu an görevdeki hocalarıyla ilgili veya bizim hocamızla ilgili başka sonuçlar çıkarılacak. Ben spor camiasının biraz daha sükunetle bu olayların üzerine gitmesini temenni ediyorum” şeklinde konuştu. “HOCA ARAMIYORUZ” Teknik direktör arayışında olmadıklarını dile getiren Şan, “Hiçbir görüşmemiz de arayışımız da yok. Hocamız görevinin başında bizler de hocamızdan memnunuz" diyerek sözlerini tamamladı.