Aboubakar özür diledi
İkinci yarıdaki performansıyla bambaşka bir görüntüye bürünen Aboubakar, UEFA Avrupa Ligi son 16 turundaki rakibi Olympiakos karşısında da etkili performans sergiledi
18 Mart 2017 - 07:30
İkinci yarıdaki performansıyla bambaşka bir görüntüye bürünen Aboubakar, UEFA Avrupa Ligi son 16 turundaki rakibi Olympiakos karşısında da etkili performans sergiledi. Mücadele rakip savunma oyuncularını yıpratan Aboubakar, rakip takım oyuncusuna topsuz alanda temas edince kırmızı kartla oyun dışı kaldı. ÜZERİME OYNADILAR Karşılaşma sonrasında Beşiktaş, bir sürpriz yaşamadı ve Avrupa Ligi’nde çeyrek finale kalan taraf oldu. Aboubakar maçtan sonra, “Yapmamam gereken bir hareketti. Savunulacak bir tarafı yok. Neredeyse bütün Olympiakos savunması üzerime oynadı. Sadece İstanbul’daki maçta değil, Atina’da da aynı tarz tacizleri oldu. Kendimi kontrol etmeliydim. Çok üzgünüm. Yönetim, hocam, takım arkadaşlarım ve taraftarlar ne dese haklılar” ifadelerine değindi. Siyah-beyazlı takımın dün yapılan antrenmanında sessiz ve kendi çalışan Aboubakar’ı takımın kaptanı Tolga Zengin teselli etti. Ona olayı ve durumu açıklayan Zengin, lige konsantre olarak Beşiktaş’ın başarısı için çalışması gerektiğini aktardı. ORMAN: BEDELİNİ ÖDEYECEK Öte yandan Dinamo Kiev maçında da gören Aboubakar’a hakem nedeniyle ceza verilmemişti. Aboubakar'ın Olimpiakos maçında yaptığı hareket ise bardağı taşıran son damla oldu. Maçın ardından Başkan Fikret Orman'ın “Skor ne olursa olsun herkes cezasını çekecek. Kazandık diye bu durumu görmezden gelemeyiz. Ya kaybetseydik ne olacaktı? Bedelini ödeyecek” dediği bilgisi edinildi.






