Advocaat: Sezon sonu ayrılacağım
Advocaat, “İki tane basit gol yedik
17 Mart 2017 - 20:42
Advocaat, “İki tane basit gol yedik. Geçen hafta olduğu gibi 1-0 geriye düştük. Bugün de aynı şeyi gördük. 1-1’i yakaladık hemen ardından 2-1 geriye düştük. Tüm dönen topları rakibimiz aldı. Son 25 dakikada skoru 3-3’e getirebilirdik ancak, başaramadık. Kesinlikle lig sıralamasında da daha yüksekte olmamız gerekiyordu. Bugün bir izin günü gibiydi. Gerçekten anlamıyorum. Bu hafta çok iyi antrenman yaptık. 2 önemli oyuncumuz yoktu Simon ve Lens’in eksikliğini açık ara gördük. Sezon sonunda buradan ayrılacağım. Bunu söylemekten çekinmiyorum. Yönetime de ilettim. Ben bu kararı aldım ve açıklamaktan çekinmiyorum. Ben bu kararı daha önce aldım. Buradan ayrılmam Fenerbahçe’den ayrılacağım anlamına gelmiyor. Ben mesleğime nokta koyacağım. Fenerbahçe, çalıştıracağım son takım olacak. Elbette oyuncuların gelişimi antrenörün elinde olan bir şey. Bunlardan sorumlusunuz. Sorun bu değil bence. Fenerbahçe, başka birisinin daha iyi yapabileceğini düşünüyorsa daha öncede söylediğim gibi bu iş ve ben buna açığım. Bazı problemler var ancak bunları söylemenin doğru yeri burası değil” ifadelerini kullandı.






