Ahmet Nur Çebi: Biz hazırlığımızı yaptık

Beşiktaş Kulübü İkinci Başkanı Ahmet Nur Çebi, Vodafone Arena’daki derbiye gitmeme kararı alan Fenerbahçe yönetimine, “Biz hazırlığımızı yaptık

Ahmet Nur Çebi: Biz hazırlığımızı yaptık
05 Şubat 2017 - 13:54

Beşiktaş Kulübü İkinci Başkanı Ahmet Nur Çebi, Vodafone Arena’daki derbiye gitmeme kararı alan Fenerbahçe yönetimine, “Biz hazırlığımızı yaptık. Gelmezlerse kendileri bilir” karşılığını verdi.

Beşiktaş Kulübü İkinci Başkanı Ahmet Nur Çebi, F.Bahçe yönetiminin Ziraat Türkiye Kupası’nda Vodafone Arena Stadı’nda oynanacak derbiye gelmeme kararına karşılık verdi. Ahmet Nur Çebi, “Biz her türlü hazırlığımızı Fenerbahçeli yöneticilerin gelmesine göre yaptık. Eğer gelirlerse onları en iyi şekilde ağırlarız. Gelmezlerse kendileri bilir” dedi.

Bu arada, Beşiktaş Kulübü Başkanı Fikret Orman, beraberindeki yöneticilerle birlikte, korsan ürünlere karşı çalışmalar yapan Beşiktaş Belediyesi Zabıta Müdürü Selçuk Bartınlı’ya teşekkür ziyaretinde bulundu.

BEŞİKTAŞ ÇARŞI BAYRAM YERİ

Derbinin başlamasından saatler önce gruplar halinde Beşiktaş Çarşı’ya gelen siyah-beyazlı taraftarlar semti ve stat çevresini karnaval yerine çevirdi. Soğuk hava ve yağmura rağmen çoluk çocuk Beşiktaş’a akın eden siyah-beyazlılar öğlen saatlerinden maçın başlamasına kadar şarkılar, marşlar ve tezahüratlarla adeta bayram coşkusu yaşadı.