Atınç canlı yayında çok duygulandı

Attığı gol sonrası annesinin tribünde ağladığını öğrenen Beşiktaş’ın genç futbolcusu duygusal anlar yaşadı

Atınç canlı yayında çok duygulandı
19 Şubat 2017 - 07:40

Attığı gol sonrası annesinin tribünde ağladığını öğrenen Beşiktaş’ın genç futbolcusu duygusal anlar yaşadı.

Beşiktaş’ta 19 Kasım’daki Adanaspor maçının ardından ilk kez ilk 11’de forma giyen Atınç Nukan 90 dakika sonrasında duygusal açıklamalar yaptı. Attığı gol sonrası tribünde maçı izleyen annesinin ağladığını öğrenen Atınç şöyle konuştu: “Gol attığım için çok mutluyum. Bu maçı kazandığımız için daha da mutluyum. Bizim için önemli maçtı. Avrupa’da önemli bir maç oynadık, 3 gün sonra burada mücadeleye çıkmak kolay değil. Rakiplerimizin de puan kaybettiği haftada kazanmak çok önemliydi. "GOLÜM CEMİL KARATAŞ'A ARMAĞAN' Forma şansı bulduğumda elimden geleni yapıyorum. Antrenmanlarda çok çalışıyorum. Attığım golü babasını kaybeden masörümüz Cemil Karataş’a armağan etmek istiyorum. Telefonuma çok mesaj gelmiş. Olcay (Şahan) Ağabey; ‘Anneni gördüm, çok duygulandım’ dedi, tahminimce ağlıyordur. En zor zamanlarımda ailemle birlikteydim. Onları mutlu etmeyi çok istiyorum.”