Beşiktaş taraftarına teşekkür ederim

Trabzonsporlu Yusuf Erdoğan, Quaresma'nın kendisine yaptığı sert hareketten sonra "Geçmiş olsun" mesajları gönderen yıldız oyuncuya ve Beşiktaş taraftarına teş

Beşiktaş taraftarına teşekkür ederim
07 Kasım 2016 - 09:00

Trabzonsporlu Yusuf Erdoğan, Quaresma'nın kendisine yaptığı sert hareketten sonra "Geçmiş olsun" mesajları gönderen yıldız oyuncuya ve Beşiktaş taraftarına teşekkür etti.

Beşiktaş'ın Trabzonspor'u ağırladığı maçtan sonra akıllarda ve gündemde en çok kalan belki de skordan ve oyundan çok siyah-beyazlıların Portekizli yıldızı Ricardo Quaresma'nın Yusuf Erdoğan'a yaptığı hareket oldu.

Hakem Mete Kalkavan'ın pozisyon sonrasında Beşiktaşlı isme kırmızı kartını çıkarmaması yaşanan bir saniyelik pozisyonu 90 dakikanın en çok dikkat çeken anı haline getirdi.

Trabzonspor ve Beşiktaş arasındaki hakem tartışması sürse de müdahale sonrası oyuna devam edemeyen Yusuf Erdoğan'la Quaresma birbirine zeytin dalı uzatması için çok zaman gerekmedi.

İLK ADIM Q7'DEN

Önce soyunma odasına giderek, daha sonra da sosyal medya hesabından genç futbolcuya "Geçmiş olsun" dileklerini ileten Quaresma'nın ardından Beşiktaş taraftarı da sosyal medya aracılığıyla Yusuf Erdoğan'a iyi dileklerini iletti.

Trabzonsporlu oyuncu da kendisine gönderilen iyi niyetli mesajlara kayıtsız kalmayarak bugün Instagram hesabından bir mesaj yayınladı, Quaresma'ya ve Beşiktaş taraftarına teşekkür etti.

Yusuf mesajında  "Öncelikle Beşiktaş taraftarına 'geçmiş olsun' mesajları için çok teşekkür ederim. Quaresma'nın da soyunma odasına gelip daha sonra da sosyal medyadan özür mesajı çok ince bir davranıştı. Allah'a çok şükür verilmiş sadakamız varmış. Allah beterinden saklasın, herkese tekrar çok teşekkür ederim" ifadelerini kullandı.

Bu sezon sezona kötü başlayan Trabzonspor'un iyi anlamda en çok dikkat çeken oyuncusu Yusuf Erdoğan daha önce de son dakikada attığı bir frikik golünün ardından gözyaşlarını tutamamasıyla gündeme oturmuştu.

: goal.com