Bir tepki de Melo'dan geldi!

Medipol Başakşehir-Galatasaray maçının yankıları sürüyor

Bir tepki de Melo'dan geldi!
05 Şubat 2017 - 14:30

Medipol Başakşehir-Galatasaray maçının yankıları sürüyor. Maçın hakemi Mete Kalkavan'ın verdiği kararlardan dolayı tepki gösteren Galatasaray Yönetimi'nin ardından sarı kırmızılıların eski futbolcusu Felipe Melo da TFF'ye ateş püskürdü.

Eski Galatasaraylı futbolcu Felipe Melo, dün oynanan Medipol Başakşehir-Galatasaray maçında hakem Mete Kalkavan'ın kötü yönetiminden dolayı TFF'yİ suçladı.

Kişisel Twitter hesabından yaptığı açıklamada Galatasaray'a haksızlık yapıldığını vurgulayan Melo, TFF'nin Galatasaray'a saygı duyması gerektiğini savundu.

Brezilyalı futbolcu yaptığı açıklamada; "Yeter artık TFF, Galatasaray a haksızlık yapmayı bırak,armasında tek 4 yıldız olan bu takıma istemesen de saygı duyman gerekiyor unutma..." ifadelerini kullandı.

DEMİRÖREN'İN ELİNİ SIKMAMIŞTI

Felipe Melo, 2014 yılındaki Türkiye Kupası'nın finalindeki serenomide ve aynı yılda oynanan Süper Kupa maçının seremonisinde Türkiye Futbol Federasyonu Başkanı Yıldırım Demirören'in elini sıkmamıştı.

2015'TE AYRILDI 

2011-12 sezonunda Galatasaray'a gelen Felipe Melo, sarı kırmızılı formayı 4 sene giydi. 2015 yılında İtalya'nın İnter takımına transfer olan Sambacı, şu anda ülkesi takımlarından Palmeiras'ta futbol oynamakta.

YÖNETİM DE TWITTER'DAN TEPKİ GÖSTERMİŞTİ

Mete Kalkavan, ilk yarıda verdiği kararlarla Galatasaray Yönetimi'nden tepki görmüştü.

Sarı kırmızılılar, hakeme tepkisini resmi Twitter hesabından maç için kullandığı fotoğraflarda Mete Kalkavan'a yer vererek göstermişti.