Bursaspor'da 2 oyuncu kadro dışı

Süper Lig'de 6 haftadır kazanamayan, son olarak deplasmanda Kayserispor'a da 2-0 mağlup olan Bursaspor'da şok bir gelişme yaşandı

Bursaspor'da 2 oyuncu kadro dışı
18 Şubat 2017 - 13:40

Süper Lig'de 6 haftadır kazanamayan, son olarak deplasmanda Kayserispor'a da 2-0 mağlup olan Bursaspor'da şok bir gelişme yaşandı. İki önemli forvet Deniz yılmaz ve Sercan Yıldırım, teknik direktör Mutlu Topçu'nun raporu doğrultusunda kadro dışı bırakıldı.

Bursaspor'da Deniz Yılmaz ve Sercan Yıldırım kadro dışı bırakıldı. Ayrıca bu iki futbolcuya para cezası da verildi. Bursaspor'un resmi internet sitesinden konuyla ilgili yapılan açıklamada; "Futbolcularımızdan Sercan Yıldırım ve Deniz Yılmaz, Yönetim Kurulumuz ve Teknik Direktörümüz Mutlu Topçu'nun kararıyla kadro dışı bırakılmışlardır. Sercan Yıldırım ve Deniz Yılmaz’a ayrıca para cezası da uygulanacaktır. Şu ana kadar sergiledikleri performansları nedeniyle gelecek planımız içinde yer alması mümkün görünmeyen bazı oyuncularımız ile ilgili değerlendirmelerimiz de devam etmektedir" ifadelerine yer verildi. DENİZ YILMAZ SON MAÇTA KIZARMIŞTI Bursaspor, ligde son olarak Kayserispor'la karşılaşırken, Deniz Yılmaz maça ilk 11'de başlamış, ancak 19. dakikada kırmızı kart görerek takımını 10 kişi bırakmıştı. Sercan Yıldırım ise yedek kulübesinde başladığı karşılaşmaya 61. dakikada Şamil Cinaz'ın yerine dahil olmuştu. Kayseri'de oynanan mücadeleden Bursaspor 2-0'lık mağlubiyetle ayrılmıştı.