Caner Erkin'den siyah-beyaz paylaşım

Beşiktaş'ın başarılı futbolcusu Caner Erkin, dün kazanılan G

Caner Erkin'den siyah-beyaz paylaşım
27 Şubat 2017 - 12:43

Beşiktaş'ın başarılı futbolcusu Caner Erkin, dün kazanılan G.Saray derbisinin ardından bugün sosyal medya hesabından bir fotoğraf paylaştı.

Spor Toto Süper Lig'in 22. haftasındaki derbi mücadelesinde Galatasaray'ı Talisca'nın golüyle 1-0 mağlup eden Beşiktaş'ta rakibiyle aradaki puan farkını 10'a çıkarmanın coşkusu hâlâ yaşanıyor. Başakşehir'le 4 puanlık farkı koruyan Kartal, ezeli rakipleri G.Saray ve F.Bahçe'yle aradaki farkı sırasıyla 10 ve 12'ye yükseltti. Alınan galibiyetin ardından hem soyunma odasında hem de sosyal medyada kutlamalar yapan Beşiktaşlı futbolcular ve yöneticilere son olarak bugün Caner Erkin de katıldı. Ligin 8. haftasında oynanan Antalyaspor maçında sol aşil tendonu kopan 28 yaşındaki futbolcu, o güne ve dünkü galibiyete vurgu yaparak bir paylaşımda bulundu. Caner, ''Bugün bembeyaz bir gün'' açıklamasını yaparken işte bu fotoğrafı paylaştı;