Fenerbahçe'de kan kaybı sürüyor!

Spor Toto Süper Lig'in 21

Fenerbahçe'de kan kaybı sürüyor!
19 Şubat 2017 - 12:35

Spor Toto Süper Lig'in 21. haftasında konuk ettiği Kasımpaşa ile 0-0 berabere kalan Fenerbahçe, ligde üst üste üçüncü maçından da galibiyet çıkaramadı.

Süper Lig'de son haftalarda bir türlü yüzü gülmeyen Fenerbahçe'nin galibiyet hasreti 3 maça çıktı. SON 5 MAÇTA 9 PUAN KAYBETTİ Spor Toto Süper Lig'de yaptığı son 5 maçta tek galibiyet alabilen Fenerbahçe, 3 maçı berabere tamamladı, bir maçta rakibine yenildi. Spor Toto Süper Lig'in 17. haftasında Adanaspor ile sahasında 2-2 berabere kalan Fenerbahçe, 18. haftada iç sahada Medipol Başakşehir'i 1-0 yendi. Ligin 19. haftasında deplasmanda Kayserispor'a 4-1'lik skorla yenilen Sarı-Lacivertliler, 20. haftada dış sahada Bursaspor ile 1-1 berabere kaldı. Fenerbahçe, son olarak sahasında konuk ettiği Kasımpaşa ile 0-0 berabere kalarak, son 5 maçta 9 puan kaybetti. 8 MAÇ SONRA KASIMPAŞA'YA PUAN KAYBETTİ Fenerbahçe ile Kasımpaşa lig tarihinde 28 kez karşılaştı. Oynanan 28 maçta Fenerbahçe 22 kez, Kasımpaşa 3 kez kazandı, 3 maç ise berabere sona erdi. 2012-13 sezonunun ilk yarısında oynanan maçı Kasımpaşa 2-0 galip bitirmişti. Bu maçın ardından oynanan 8 lig maçını da Fenerbahçe kazandı. Fenerbahçe 2012-13 sezonunun 2.yarısında oynanan maçı sahasında 3-1 kazanmıştı. 2013-14 sezonunda Kasımpaşa’nın ev sahibi olduğu maçı Fenerbahçe 3-2 kazanırken sahasında da 2-1 galip gelmişti. Fenerbahçe 2014-15 sezonunda Kasımpaşa’yı deplasmanda 3-0, sahasında ise 2-0 yenmeyi başarmıştı. Fenerbahçe geçen sezonda Kasımpaşa’yı deplasmanda 1-0, sahasında 3-1 mağlup etti. Fenerbahçe bu sezon da rakibini deplasmanda 5-1 yenmeyi başarırken sahasında 0-0 berabere kaldı. Böylece Fenerbahçe rakibini 8 maç aradan sonra mağlup edemedi. TARAFTARDAN İSTİFA ÇAĞRISI Fenerbahçeli taraftarlar, sarı-lacivertli futbolcuları performansları ve alınan skordan dolayı protesto ederken, yönetimi istifaya çağırdı. Karşılaşmayı izlemek için Ülker Stadı'na gelen yaklaşık 15 bin taraftar, maçın son 10 dakikasında Fenerbahçeli futbolcuları alkışla protesto etti. Taraftarların, bazı futbolcuları da ıslıklaması dikkati çekti. Taraftarlar, maçın bitiş düdüğünün ardından yönetim kurulunu istifaya davet etti.