Fikret Orman'dan Seba paylaşımı
Beşiktaş Başkanı Fikret Orman, Galatasaray'ı mağlup ettikleri derbinin ardından sosyal medya üzerinden Süleyman Seba paylaşımı yaparak gündem oldu
27 Şubat 2017 - 12:17






