Fikret Orman: Özür diliyorum
Beşiktaş Başkanı Fikret Orman Fenerbahçe derbisinin ardından yaptığı açıklamalardan dolayı spor kamuoyundan özür diledi
07 Şubat 2017 - 06:50






