Beşiktaşlı futbolcu, “Bazı kesimlerin yaptığı algı sebebiyle üzerime geliniyor. Kadıköy’de üzerime para atmalar falan... Hepsi bu çevrelerin yüzünden oldu. Futbolu bırakınca onlara bir çift lafım olacak” dedi.
Beşiktaş’a sezon başında Fenerbahçe’den transfer olan Gökhan Gönül, Hapoel Beer Sheva maçının ardından çarpıcı açıklamalar yaptı. UEFA Avrupa Ligi son 32 turunda oynanan karşılaşmada Andreas Beck’in kart cezalısı olması nedeniyle ilk 11’de sahaya çıkan tecrübeli futbolcu, İsrail’de, geçirdiği hastalık nedeniyle halsiz olmasına rağmen forma giydiğini söyledi. Gökhan, Hapoel Beer Sheva maçı için, “Beck’in cezalı olması sebebiyle bana düşen görevi geri çeviremezdim. Bundan dolayı Hapoel karşısında sahaya çıkıp elimden geleni yaptım. 90 dakika boyunca yüksek ateşle sahada kaldım. Ama bu fedakârlığım karşılıksız kalmadı. Sahadan 3-1’lik galibiyetle ayrılmayı başardık. İstanbul’da oynayacağımız rövanş maçında üst tura çıkacağımıza inanıyorum” diye konuştu. “DAHA AZ MŞA OYNUYORUM” Beşiktaş’a transfer olmasının ardından yıpratılmaya çalışıldığını öne süren yıldız oyuncu, “Herkes Beşiktaş’ta daha az maaşa oynadığımı biliyor. Futbol hayatım boyunca kimseye en küçük saygısızlık yapmadım, yapmam. Ama bazı kesimlerin yaptığı algı sebebiyle üzerime geliniyor. Kadıköy’de üzerime para atmalar falan... Hepsi bu çevrelerin yüzünden oldu. Futbolu bırakınca onlara bir çift lafım olacak” ifadesini kullandı. Gökhan Gönül bu sezon Beşiktaş’ta 21 resmi maçta forma giyerken, bunların 19’unda ilk 11’de sahaya çıktı. : Orhan Yıldırım-Fanatik