Özdeş: Maçın hakkı beraberlikti
Fenerbahçe maçının ardından yayıncı kuruluşa konuşan Kasımpaşa Teknik Direktörü Kemal Özdeş, mücadelenin hakkının beraberlik olduğunu söyledi
19 Şubat 2017 - 09:05






