Antalya seyirci rekoruna doğru

Antalyaspor Başkanı Ali Şafak Öztürk, 19 Mart’ta Beşiktaş’la karnaval havasında bir maç oynayacaklarını söyledi

Antalya seyirci rekoruna doğru
17 Mart 2017 - 12:32
Antalyaspor Başkanı Ali Şafak Öztürk, 19 Mart’ta Beşiktaş’la karnaval havasında bir maç oynayacaklarını söyledi. Öztürk, zorlu karşılaşma için, “Beşiktaş ligde ve Avrupa'da yoluna iyi bir şekilde devam ediyor. Onlar iyiler ama biz de güçlü bir takımız. Kendimize inanıyoruz ve güveniyoruz" yorumunu yaptı. Başkan Ali Şafak Öztürk, karşılaşmanın hakemi Mete Kalkavan için kamuoyunda Beşiktaşlı algısının bulunması konusunda, “Ön yargılı düşüncemiz yok ama kamuoyunda 'Beşiktaşlı' damgası yemesi bizim için çok da rahatlatıcı bir konu olmuyor" yorumunu yaptı. “GELECEK YILA HAZIRLIK” Beşiktaş maçında bilet fiyatlarını düşük tutmalarının tamamen taraftarı tribüne çekme amacı taşıdığını vurgulayan Ali Şafak Öztürk, “Bu kararı, kendi taraftarıımzı baz alarak verdik. Galatasaray ya da Fenerbahçe'yi düşünerek bunu yapmadık. 'Taraftarımızı çekelim. Gelecek yılın hazırlığı da olsun' diye düşündük. Antalyaspor'un seyirci rekorunu bu maçta kıracağız. Beşiktaş maçının karnaval havasında geçeceğine inanıyorum” ifadesini kullandı. “ASIL HEDEF UEFA AVRUPA LİGİ” Öztürk, teknik direktör Rıza Çalımbay'la birlikte gelecek yıl UEFA Avrupa Ligi'ni hedeflediklerini ancak tecrübeli çalıştırıcının, takım üzerinde baskı oluşmaması amacıyla hedefinin ilk 10 olduğu şeklinde açıklamada bulunduğunu kaydetti. RIZA ÇALIMBAY’DAN UYARILAR Bu arada, kırmızı-beyazlılar Beşiktaş maçının hazırlıklarını Atilla Vehbi Konuk Tesisleri'ndek sürdürdü. Rıza Çalımbay, idman öncesi sahada futbolcularıyla kısa bir toplantı yaptı, ardından kırmızı-beyazlılar ısınma hareketleri ve dar alanda pas çalıştı. Antrenman, yarı sahada top kapma çalışmasının ardından çift kale maç ile sona erdi. Antrenman sırasında Çalımbay, futbolcularına sık sık uyarılarda bulundu. Grip olan Eto'o da idmana katıldı.