Arsenal başladı City bitirdi: 2-1

Manchester City, sahasında ağırladığı Arsenal'i geriden gelip 2-1'lik skorla devirdi

Arsenal başladı City bitirdi: 2-1
18 Aralık 2016 - 09:00

Manchester City, sahasında ağırladığı Arsenal'i geriden gelip 2-1'lik skorla devirdi.

Premier Lig'de 17. hafta karşılaşmalarında Manchester City, ilk yarısını yenik kapadığı mücadelede Arsenal'i 2-1'lik skorla devirmesini bildi.

Arsenal bu sonucun ardından üst üste ikinci yenilgisini alırken, Manchester City de zirve yarışındaki iddiasını sürdürdü.

Maça hızlı başlayan taraf Arsenal olurken, konuk ekip 5. dakikada Theo Walcott'un golüyle 1-0 öne geçti. Bu gol aynı zamanda ilk 45 dakikanın da sonucunu belirleyen gol oldu.

İkinci yarıda oyunun kontrolünü ele alan Manchester City, 47. dakikada Leroy Sane'nin golüyle eşitliği yakalarken, 72. dakikada sahneye çıkan Raheem Sterling, takımına galibiyeti getiren golü kaydetti: 2-1.

Bu sonucun ardından Manchester City 36 puana yükselirken, Arsenal ise 34 puanda kaldı.

: goal.com