Beşiktaş büyük lokma

Beşiktaş’ın UEFA Avrupa Ligi çeyrek finalinde eşleştiği Olympique Lyon’un yöneticisi Bernard Lacombe, siyah-beyazlıların çok iyi bir takım olduğunu söyledi

Beşiktaş büyük lokma
17 Mart 2017 - 15:02
Beşiktaş’ın UEFA Avrupa Ligi çeyrek finalinde eşleştiği Olympique Lyon’un yöneticisi Bernard Lacombe, siyah-beyazlıların çok iyi bir takım olduğunu söyledi. Kura çekimi sonrasında basın mensuplarına Fransız ekibinin tur şansını değerlendiren Bernard Lacombe Türk futbolunu yakından tanıdıklarını belirterek şunları söyledi: “Türk futbolu hararetli ve her zaman ilginç bir atmosfer oluyor. Ayrıca Beşiktaş çok iyi bir takım. Zor bir rakip ve çekişmeli bir maç olacak. Ne olup biteceğini kimse bilemez. Bakalım, yaklaşık bir ay içinde fiziksel olarak nasıl olacağız. Bu turnuvada olmak büyük bir zevk." Bu arada, Fransa’nın dünyaca ünlü spor gazetesi L'Equipe, internet sitesinden yaptığı çeyrek final kurası değerlendirmesinde Beşiktaş için "büyük lokma" tabirini kullandı. Roma’yı eleyen Fransız ekibinin işinin zor olduğu yolunda değerlendirme yapan L’Equipe, "Avrupa Ligi’nin favorilerinden Roma’yı eledikten sonra Lyon için şimdi de bir diğer büyük lokma" ifadelerini kullandı. Fransız gazetesi, Lyon’un Beşiktaş’la eşleşmesinden daha kötüsünün İngiliz ekibi Manchester United olduğunu vurgularken, “Daha kötüsü olabilirdi, Manchester United ile eşleşmemek bir şans" diye yazdı.