Karabük'ten Kardemir'e ziyaret
Bu sene bir ilki başarmak istediklerini söyleyen Kardemir Karabükspor'un Başkanı Ferudun Tankut, “4 büyük takımdan üçünü kendi sahamızda yendik
17 Mart 2017 - 15:18
Bu sene bir ilki başarmak istediklerini söyleyen Kardemir Karabükspor'un Başkanı Ferudun Tankut, “4 büyük takımdan üçünü kendi sahamızda yendik. Şimdi Fenerbahçe maçımız var. Onları da yenersek bu sene çok anlamlı olacak” ifadesini kullandı. KARDEMİR’İ ZİYARET ETTİLER Başkan Tankut, yönetim kurulu üyeleri, teknik heyet ve futbolcular, ana sponsorları Kardemir’i ziyaret etti. Heyet, fabrika sahasına gelerek bin 800 derece sıcaklıkta sıvı çeliğin üretildiği yüksek fırınlar, kok fabrikaları ve haddehaneleri gezdi. Türkiye'nin ilk ağır sanayi fabrikasının kültür ve eğitim merkezinde ağırlanan heyete, Kardemir Genel Müdürü Ercüment Ünal tarafından bilgiler verildi. BU FORMANIN ÖRNEĞİ YOK Genel müdür Ünal, Karabükspor’u sezon sonunda üst sıralarda görmek istediklerini ifade ederek, Beşiktaş, Galatasaray ve Trabzonspor'u iç sahada yenmeyi başaran Kardemir Karabükspor'dan, Fenerbahçe karşısında da kazanmasını beklediklerini kaydetti. Tankut ise konuşmasında, emekçi bir kentin takımı olduklarını, futbolcuların çok anlamlı bir forma giydiğini, bu formanın sadece ülkede değil dünyada da örneğinin olmadığını belirtti.






