Bursaspor'da Hamzaoğlu dönemi sona erdi

Bursaspor Yönetim Kurulu, beklenmedik Adanaspor yenilgisi sonrasında Özlüce Tesisleri’nde Hamza Hamzaoğlu ile yaptığı toplantı sonrasında ayrılık kararı aldı

Bursaspor'da Hamzaoğlu dönemi sona erdi
21 Ocak 2017 - 09:00

Bursaspor Yönetim Kurulu, beklenmedik Adanaspor yenilgisi sonrasında Özlüce Tesisleri’nde Hamza Hamzaoğlu ile yaptığı toplantı sonrasında ayrılık kararı aldı.

Bursaspor Kulübü'nün resmi internet sitesinde yapılan ayrılık kararı açıklaması şöyle:

“17 Aralık 2015 tarihinden bu yana Bursaspor A Takım Teknik Direktörlük görevini sürdüren Hamza Hamzaoğlu ve ekibiyle yollarımızı ayırmış bulunmaktayız. Kendisine kulübümüze hizmetlerinden ötürü teşekkür eder. Bundan sonraki hayatında başarılar dileriz...”   

Hamza Hamzaoğlu sezonun ilk yarısında da ayrılma kararı almış ancak Başkan Ali Ay'ın çabalarıyla takımın başında kalmıştı.