Çebi: Entrikalar devam ediyor

Derbinin ardından Beşiktaş cephesinden çok sert açıklamalar gelmeye devam ediyor

Çebi: Entrikalar devam ediyor
05 Şubat 2017 - 10:40

Derbinin ardından Beşiktaş cephesinden çok sert açıklamalar gelmeye devam ediyor.

Beşiktaş Yöneticisi Ahmet Nur Çebi maçın ardından, “Bir futbol takımının futbol oynamadan entrikalarla nasıl maç kazandığını izledik. Bu da bir tespittir. Sonuçta sahada top oynamayan, bir futbol takımı entrikalarla, dizayn edilmiş sahada top oynamayarak bir maç nasıl kazanılır gösterdiler” ifadelerini kullandı.