Çebi: Erken final oldu

Beşiktaş İkinci Başkanı Ahmet Nur Çebi UEFA Avrupa Ligi çeyrek final kurasını değerlendirdi

Çebi: Erken final oldu
17 Mart 2017 - 13:35
Beşiktaş İkinci Başkanı Ahmet Nur Çebi UEFA Avrupa Ligi çeyrek final kurasını değerlendirdi. Zorlu bir kura çektiklerini ifade eden Çebi, "Erken final oldu. Ama başaracağız. Bundan sonra yolumuza daha rahat devam edeceğiz" dedi. Ahmet Nur Çebi ayrıca, rövanşın İstanbul'da olmasının avantaj olduğunu ve Beşiktaş taraftarını herkesin göreceğini sözlerine ekledi.